Skit väder

Kolla precis ut och det snöar ju fän. Det tycks inte om! Fy alltså, vart tog det finna vårvädret vi hade för några dagar sen? Aja , men jag har varit sjuk nu senaste dagarna när det var dåligt väder så skit samma för mig. Men dock har jag varit tvungen att palla mig iväg och jobba. & ja, jobbat! ÄNTLIGEN har jag fått jobb! Jag är så himla glad. Wiiihu. Känns otroligt skönt faktiskt. Men dock sugit att jag blev sjuk när jag skulle börja, men jag klara mig ändå. Trevliga arbetskamrater har jag iaf, vilket är kul! För er som vill veta vart jag jobba så är det på Taco bar, så nu är det bara komma dit och käka och hälsa på mig!

Igår försvann iaf febern under dagen så jag kände mig mkt bättre när det var dags för jobb. Dock har jag fortfarande lite ont i huvet och har en dum retlig hosta. Men det ger väl med sig det med snart. I veckan blir det nog att hoppa Sun på tisdag inför nästa helg då det blir tävlig på lördagen. Jag ska jobba på kvällen, undra hur död jag kommer vara när jag slutar jobbet sen? Nog helt jävla slut, men brukar ju bara vara slut att vara på tävling utan att göra så mkt efteråt. Men det ska nog gå bra det iaf. Jag är iaf väldigt taggad.

Nu blir det dush och fixa lite hemma. Börjar jobba kl 6!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0