sovmorgon

Idag tog jag sovmorgon och sen har jag inte gjort mkt vettigt efter det vill jag lova. Sa nog ta en kortare promenad nu, så jag kommer ut och får lite frisk luft. Sen fixa iordning det som behövs här hemma. Ska iväg och handla när Sammy kommer hem ifrån jobbet. Tråkigt att handla själv juuuu. Men Sammy ska till gymet så måste ju tyvärr. Imorgon blir det iaf stall och jag ska hoppelihoppa med Sun. Skoj skoj. Tävling på lördag som sagt. Jag är taggad! Någon som vill följa med som hästskötare och kanske fota lite med?

Nae ingen mer datorn nu under dagen tror jag allt. Jag fastnar lite för lätt alltså, inget bra.


Fina tjockis Anil! :)

Kommentarer
Postat av: frida stark

sv: just ja, så hette han ;)

ja, han var jättesnäll, lite seg bara i början :)

2012-04-05 @ 21:37:30
URL: http://smiiileeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0