Förlåt

Jag vill börja med att be om ursäkt att jag bloggar så himla dåligt, har tänkt att blogga men inte blivit av. Har faktiskt inte alls suttit vid datorn så mkt den här veckan. Utan har blivit stall och så har jag varit med Emily 2 dagar. Najs najs. Sun var väldigt fin på hoppningen i tisdag, iiih så himla glad att hon är så fin nu. Dock inte alltid lika fin i dressyren , fast när man travar av när man hoppat är hon massa fin. Hon måste helt enkelt ha mkt tid på sig på uppvärmningen. Så glad att jag får hoppa den hästen. Nästa helg är det dags för träningtävling för våran del. Känns super duper skoj och är väldigt taggad. Så blir nog hopplektion på tisdag igen. Måste bara kolla med Elin så det funkar och även med Jenny så det är okej. Har även ridit gnista några gånger och hon kändes lite finare sista passet, skönt det. Dock känner jag att jag är väldigt bortskämd som har ridit Elins hästar så mkt.

Men iaf, dagen som varit har jag varit i hos Emily. Wiiihu, vi red ut. Sen kolla vi lite film, fast dock hann inte se hela för min kära pojkvän ringde och hade glömt nycklarna, så full fart tillbaka hem till norrpan. Rallykalle here I come! Men sen drog jag till mamma och vi handla frukost tills imorgon. Vi åker nämligen till göteborg. Kommer bli najs.

Har fått en väldigt rolig nyhet idag! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHU, säger jag bara. Jag är sjuuuukt jävla glad just nu! Men ni får kanske veta snart när man vet lite mer själv. Men najs säger jag bara. ÄNTLIGEN LIKSOM!

Nu blir det fixa håret, har precis dusckat. Sen ska jag faktiskt försöka sova lite, upp halv 4 inatt. Tummen upp på det!


Kommentarer
Postat av: Emily

Sv: ja visst är hon fin! :-) hur känner du Filippa?

2012-02-25 @ 11:08:20
URL: http://livetmedella.blogg.se/
Postat av: emily

Sv: Jaha vad kul! Har du några gamla bilder och sådär som du vill dela med dig av får du gärna mejla dem :-)

2012-02-27 @ 23:00:00
URL: http://livetmedella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0