Helg

Nu är det helg. Wiiihu! Fast jag gör ju inget vettigt i veckorna iaf, men ändå. Sammy är hemma mer på helgerna och det är det bästa. Vi hinner ju inte ses så mkt i veckorna för han jobbar och tränar. Så kan det vara. Jag vill också träna, men har inte råd med att träna på gym och nu när jag är sjuk så ska man ju inte träna heller. Har inte gått något i veckan, känner mig så jävla dålig. Usch! Men nästa veckan kan jag nog börja ta lite kortare promenader iaf, känner mig mkt mkt bättre. Har iaf kollat ett avsnitt på vampire diaries och fått i mig lite frukost och te med honung. Nu får jag vänta en hel vecka för att se nästa avsnitt då det inte har släpps än. Så segt att sverige ligger så mkt efter så går ju inte se med svensk text, jag som är dålig på engelska. Men bra träning för mig är det ju. Nu ska jag ta tag här hemma, blir att damsuga idag och städa badrummet och så har jag tvättstugan från kl 2.

Har läst på många bloggar nu om mat och träning. Åååh, jag vill verkligen vara duktig och träna massa på gym så jag blir lite starkare och får mer muskler och får snyggare kropp. Vill liksom bli mer fast och få bort lite fett. Vill börja springa med, men känns inget lockande när det är snö och halt ute. Och så vill jag komma igång och käka bra och få lite mer rutin på vardagarna. Jag har blivit så himla lat. Kanske ska ta och försöka sätta ihop ett schema hur, vad och när jag ska göra sakerna på dagarna. Det skulle nog vara väldigt bra. Får söka sätta ihop något senare idag om det finns tid, vilket det borde göra. Dagen är lång ju.

Imorgon är det stall och blir nog uteritt igen för jag vill inte anstänga mig för mkt så jag blir sämre. Känns som jag håller på att bli bättre faktiskt. Hoppas hoppas. & just ja, JAG VILL HA JOBB! Ge mig ett jävla jobb för fän. Blir så himla trött påt och känner mig så himla värdelös. Usch och fy! Nej nu sätta fort och sortera tvätt så jag kan tvätta sen.

Svart sotning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0