Jobb jobb jobb

Ja, ge mig ett jävla jobb någon gång. Var på intervju idag, och vet inte rikigt hur det gick. Dem hade bara korta intervjuer på 5-10 min. Men ska höra av sig i slutet av veckan. Så får se helt enkelt vad dem säger. Söker på en massa iaf. Dock får jag ta tag i det ännu mer imorgon. Förutom att jag var på intervju tog jag en sväng på stan med. JC hade 70 % på allt men hitta inga bra jeans som jag skulle behöva ett par. Dumt, men tur kanske det då jag inte direkt har några pengar just nu. Men sen har jag haft tvättstugan under dagen och just nu hänger allt i torkrummet och får även hänga över natten så får jag gå upp tidigt och ta upp det. Har lite saker jag ska göra imorgon och det känns bra faktiskt. Morgonpromenad, hoppträning, rida gnista, laga mat & söka jobb. Jag vill verkligen ha jobb så jag kan stå mer på mina egna ben och inte behöva mamma och pappa så mkt. Tur är det att jag har en snäll sambo med. Men vill ha jobb så jag tjänar mina egna pengar så jag kan köpa saker som jag vill ha.

Men nej nu blir det nog att försöka sova lite så jag orkar upp imorgon.

älskade älskade knäppis! <3


Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se- Hästblogg

Sv: Det är bara att fortsätta kämpa, snart kommer det ett jobb! Vet att det är svårt att hitta men det gäller bara att ha tålamod och visa hur mycket intresse man har för jobbet. Tack så jättemycket, värmer att höra :)

2012-02-21 @ 22:46:43
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0