ny vecka

jahopp, helgen är slut. Hmm, min helg har varit bra och dålig? eller? HAHA, usch fy helvete. Utgång på lördagen och jag har inte druckit på länge så lite väl lättpåverkad.. Aja. Pojkvän som bara skratta åt mig när han fick se mig! Hmm, inte min kväll helt enkelt! Seg hela söndagen men var och handla med mamma iaf, snäll hon är så körde mig! Men nu är det måndag och ny vecka. Ska ta tag här hemma då jag inte orka göra det igår. Oups! Sen ska jag ut till Meli och hennes stall vid 3 för att rida Gnista. Skoj skoj! Har inte ridit henne på länge. Sen blir det hem och laga mat. Igår gjorde jag pizza, blev mkt gott så ska slänga i mig en bit av den när jag fixat irodninge hemma. Men nu kan jag inte blogga mer om jag ska hinna med det jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0