ny vecka

Måndag måndag måndag. Helgen är slut, trist. Igår köpte Sammy en till bil! Ehm, hur många har han nu typ? men den här fungerar iaf så bara tutta och köra med den. Men han har liksom 2 till volvos. Jaja. Så nu får jag ha citran själv. Skönt det! Men va fän händer idag då? Ska snart ringa ett samtal sen blir det att åka och handla och kanske gå ett varv på ingelsta? Måste köpa present till Meli. Ska fira henne på lördag. Det blir nog skoj det. Men annars i veckan så blir det stall imorgon (tisdag) och onsdag är det intervju på eftermiddagen, sen som sagt party på lördag. Just ja stall på förmiddagen på lördag med. Annars vet jag inte vad som händer.

Jag har fått ont i halsen nu med. Så knarkar halstabletter så hoppas det inte blir mer. Hostar massa gör jag med. Jag vill verkligen inte bli sjuk. Men nu ska jag inte babbla om det eller sitta här, blir att skriva en lista på vad jag ska handla. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0