Dåligt update

ojdå har inte skrivit på ett par dagar, har haft annat för mig än att sitta vid datorn. eller typ kanske? Har suttit lite vid datorn men inte orkat blogga. kan dra lite sammanfattat vad som hänt senaste dagarna.

I fredags åkte jag ut till stallet tidigt, hoppa lite på Flippan. Vilken skillnad det var på henne nu, mkt mjukare och finare i munnen. Verkligen en trevlig dam att rida på faktist. Hon är rolig att hoppa också. Men gick väl skapligt bra på henne. Hon har senaste tiden mest gått bommar och hon var klockren på det och hon börjar lyssna mkt bättre på henne. Dock blir det lite svårt att få tillbaka henne ordentligt när man rider på ena övningen och andra är trång. Men det kommer det. Efter henne blev det Suns tur, jogga henne lite lätt i ridhuset, körde på pee-wee bettet och hon kändes faktiskt fin på det förutom att hon har as mycket överskottsenergi så hon blir lite knäpp. Men som sagt tog det lugnt för hon inte skulle bli så svettig för efteråt stod det klippning på schemat. Börja jätte bra sen blir maskinen knäpp som det varit ibland, så tog ju 100 år att klippa ena sidan, plus att jag inte ens klippte benen som jag tänkt. Men andra sidan gick mycket bättre. Tur det. Så blev sen så var bara att åka och hämta Sammy på jobbet direkt efter. Jaa efter det hände det inte så mkt roligt.

Helgen har det väl inte hänt något speciellt. Var hon Sammys kompis på lördagkvällen och såg Avatar. Tur man hade sätt den för är inte lätt att se på film med barn runtomkring. Tvillingarna som är runt 1 är så himla söta. Just ja storstädade under dagen med, svabba golven till och med! Sen på söndagen blev det sovmorgon och sen handla käk och lite så. Sen kom några grabbar hit för att se UFC, tråååk. Så jag följde med johanna till stallet istället.

Och idag då, stan med Tove en stund. Vi luncha på paus, bästa stället. Deras sallader är så himla goda. Sen har jag varit hemma och så och kollat vampire diares som jag ska fortsätta att göra nu till Sammy kommer hem, då blir det käk och se en film. Mys mys!

Mysbild på Diwis & mig


Kommentarer
Postat av: Annica

Hahaha!!!nu har jag hittat dig!! :)

2012-01-22 @ 18:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0