Onsdag

Hade tänkt att ta en morgon promenad idag med, men eftersom jag har börjat få ont i högra benhinnan hoppa jag det. Satte på en film på datorn och käka frukost istället. Blev Harry Potter. Så nu har jag bara den sista kvar så har jag sätt alla. Känner mig otroligt seg idag, men som vanligt typ kanske?

Höjdpunkten idag än så länge var när Sammy skicka ett gulligt sms. Då blev jag glad. Aja, har inte så mkt vettigt eller roligt att skriva eftersom jag knappt gör något om dagarna. Men ni kan få två bilder på mig och Sunflower ifrån måndags.

 

På fredag blir det ridning igen, vet inte om det blir ridhuset, hon har ju haft lite vila och sedan bara fått gått i skogen och ha kul. Är sugen på att komma igång med hoppningen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0