Promenad

Usch jag har så svårt att somna på kvällarna så ligger vaken massa länge medans sammy ligger och sover så skönt brevid, snarkar gör han ibland med. Haha. Men jaa, att jag inte kan somna gör att jag är så himla trött på morgonen så jag sover för länge. Not god alltså. Men idag då, var på infomöte om ett jobb. Ska tillbaka på tisdag på typ en till intervju eller något. Så får väl se vad dem säger. Fick iaf skjuts av pappa dit men gick sedan hem , en promenad på ca 40 min. Så det är väl ca 5 km, något kortare. Väl hemma slängde jag i mig lite mat fort och så kom Sammy hem så gick vi en promenad på 5 km. Så idag har jag gått 1 mil. Duktig jag känner mig, så har gått 1 mil två gånger den här veckan och dem andra dagarna 5km. Blir morgonpromenader i helgen med. Skönt!

Annars i helgen händer väl inte så mycket. Stall på söndag iaf. Blir ett lättare hopp pass! Hon har inte hoppat något sen vilan. Så hon lär väl bli glad och vara massa mega pigg som hon varit senaste dagarna. Imorgon vilar hon också. Hade tur att Elin ska ut till stallet så hon kan mocka. Känns lite onödigt att åka ut bara för att mocka en box på 5min när det tar 30 min att ta sig ut till stallet.

Nu blir det mys med Sammy framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0