Måndag

Slänger i mig en macka för att sedan dra ut och springa med Sammy. Känner mig duktig. Hann med en morgon promenix också. Sen jobbat på TB och i stallet en snabbis. Red yohanna idag igen och idag fick jag mig ingen flygtur som igår. Idag var hon duktig och båda två var dyblöta efter, och nej vi red inte i regn, vi red i ridhuset. Sen har jag fixat iordning i köket med. Senare kanske det blir bio om det hinns med. Våre skoj iaf. Imorgon blir det jobb på förmiddagen i stallet, sen måste jag hinna med stan en snabbis innan jag jobbar kväll på TB.


Kommentarer
Postat av: sussi

Vilken tur att du slapp flyga av hästen igen för fy vad läskigt det var att se på.

2012-06-12 @ 07:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0