Tisdag

Kom precis hem från jobbet. Skönt, är riktigt trött. Men lär ändå inte somna på ett bra tag, Sammy är inte hemma och har svårt att somna när han inte är hemma. Måste vara sjukt jävla trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna om jag ska lyckas somna när han inte är hemma. Haha så jävla illa alltså. Men blir sovmorgon imorgon, sen umgås med Sammy under dagen då han är ledig. Jag jobbar dock på kvällen. Men fick reda nu att vi stänger tidigare. Stänger 22 istället för 23. Röd dag ju. Men idag har jag varit i stallet under dagen och jobbat, sun fick sig en skogstur. På fredag blir det hoppning och på söndag pay and jump. Sen fick jag rida Carmen också vilket var skoj, hon blir så sjukt fin ibland när det blir rätt, världens skillnad verkligen. Nyttigt att känna på det ibland. Nej nu ska jag väl ta och lägga mig i sängen och kolla på tv eller nått.

Bild på min goda mat från jobbet idag. Mums mums, dock ingen riktigt rätt. Är enchiladas och tacosallad plus hotcheese och goucamole. Sen coca cola zero från BK.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Gott!! Vi kommer och äter där någon gång.

2012-06-10 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0