Soligt

Så himla härligt att det börjar bli varmt nu. Gaah , vill verkligen ha sommar nu! Försöker passa på att vara ute så mkt som möjligt nu när det är fint väder. Igår träffa jag Madde, vi har inte ses på säkert 2 år eller nått. Så var himla roligt verkligen. Vi gick på stan och käka även på burger king. Gott gott, men inte nyttigt. Så tog mig en springtur sen när jag kom hem. Skön känsla efteråt.

Idag har jag varit ute och gått i 1 h 20 min. Så himla skönt, varmt blev det kan jag lova. Sen följde jag med mor ut till stallet och gick med när hon red. Så fick mig väl 30 min promenad där med. Duktig känner jag mig då. Men sen när jag kom hem har jag inte gjort så mkt. Slängde i mig lite mat för en stund sen. Så ska väl ta och fixa lite inför imorgon. Blir att åka ut till stallet på förmiddagen och hjälpa Elin, samt fixa inför lördagens pay & jump. Ska bli skoj. Får se om jag får med någon som kan filma eller fota. Vore skoj att ha faktiskt. Annars imorgon är det lite annat som ska hinnas med. Hade tänkt att handla, springtur med Madde, hämta bildelar. Får se vad som hinns med.

Tjockis Linnea, HAHA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0