Vår?

Fy fän vilket underbart väder det var igår. Tog en sprintur och sen även en promenad under dagen igår. Känner mig duktig. Idag när jag vaknar var det molnigt, men nu tittar solen fram. Så blir att ta en tur till stallet tänkte jag. Har tvättstugan sen idag med. Så lika bra att åka iväg. Får se vad jag hittar på med Sun. Vet inte rikigt vad hon gjort sen i lördags så får se när jag kommer ut i stallet. Kanske ta en tur i skogen och sen jobba lite i ridhuset, ja får helt enkelt se vad det blir. Skulle behöva jobba på övergångar. Hon har varit så sjukt fin i ridningen senaste 2 veckorna. På fredag blir det hoppning igen. Skoj skoj!

Kommentarer
Postat av: Therese Klintestam

sv. Vad chockad jag blev nu! Hade inte en aning om att du hade kvar bloggen haha :D Jaaa, du får jättegärna följa med och fota någon dag! Behöver hästskötare på lördag om du är sugen ;) haha NÄR kan du ses!? :D

2012-03-13 @ 11:23:57
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se- Häst & Träningsblogg

Sv: Ber om ursäkt för sent svar, har varit lite mycket! Jo självklart kan hon sparkas, och kanske borde jag iaf ha hjälm på mig men ska jag vara ärlig har jag inte tänkt så långt. Saga har aldrig sparkat mig (fast det är ju absolut ingen garanti att hon inte kan göra det) och jag har alltid använt mig av den här typen av tömkörning. Jag kan ju ha lite längre avstånd mellan hennes rumpa och mig men jag tycker att det funkar så bra så som jag gör nu :) Men ska nog kankse börja ta på mig hjälmen iaf!

2012-03-21 @ 20:09:08
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0