Fredag

Ja fredag, vilket betyder helg. Men dock jobb för mig hela helgen. Men var ledig igår vilket var skönt. Blev en sväng till Hillersta tränings tävling och kolla på några söta småbarn och shettisar, jag fick till och med spring med 2 st sen. Men dem var duktiga. Sen bar det vidare till Sammy och så åkte vi och titta på en Saab. Dock ville hon har för mkt för den. Sen var det lite kul hon sa att hon hade gett 25 tusen för den, men vi såg i handsfacket när vi provkörde att hon hade köpt den för 2 månader sen för 17 tusen. Haha, illa liksom. Sen så var jag med honom i garaget hela kvällen typ. Somna nästan i bilen han höll på med. Oups! Så kan det gå. Men nu väntas 8 dagars jobb. Men det är roligt. Dock mest kvällar och så är den 2 pass på 2,5h bara, så kommer hinna med mkt annat.

Men idag då, sitter på sammys jobb just nu. Men ska snart cykla iväg och sen gå en sväng hade jag tänkt nig, ifall jag inte ångrar mig och springer ett varv istället. Dock blir det bara ett varv då, har fän träningsverk i vaderna efter jag sprang i onsdags. Då sprang jag 2 varv. Nej nu ska jag nog ta och dra faktiskt, börjar bli lite segt och måste hinna käka och duscha och så innan jag ska dra till jobbet.

Bild på Sammy från några veckor sen när jag var med han i garaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0