Måndag

Ja måndag kväll eller ja natt kanske. Jag kan inte sova. Bläääää! Tänker lite för mkt då, vilket inte är bra. Usch ibland kan man inte alltid vara på topp, vilket jag inte är nu. Jag blir så himla besviken på vissa saker att jag har bara lust att lägga av med allt typ. Det där lätt inte så bra visst, men aja. Just nu känns det så, kanske känns lite bättre imorgon. Vi får se helt enkelt. Jag har typ bara lust att skrika ut allt, men jag kan inte. Istället håller jag allt inom mig och funderar på allt istället vilket gör att jag mår dåligt. Ni kommer undra vad det är med mig, men det är faktiskt inte så illa ändå. Måste bara få skriva av mig lite. Tråkigt inlägg blev det visst. Men så blir det ibland. Ska försöka sova nu för upp tidigt för att jobba i stallet halva dagen och så är det jobb på TB på kvällen. Fullt upp, men det tycker jag om. Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Annica

Ibland måste man få gnöla lite. Det är därför vi vet att vi har det ganska bra.... för att det tar emot ibland också....



KRAAAM!

2012-05-29 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0