Onsdag

jahapp, onsdag igen. Veckorna går fän fort! Härligt väder är det nu iaf, me like.

Har kollat på sista avsnitten av vampire diaries nu. Så nu läntar jag galet mkt tills säsong 4 kommer, och det kommer inte fören i höst. åååh, super lång tid kvar ju. Sjukt spänande. Och Damon är så sjut jävla snygg. Hahah, jag är bäng jag vet! Men nae jag ska inte sitta vid datorn mer idag, måste städa lite här hemma , sen ska jag springa faktiskt. Sen är det jobb ikv, 17.30 - 23.30. Så kom och käka eller drick lite i det fina vädret, är ju lilllördag så bara supa på. Haha. Jag längtars iaf tills måndag för då får jag lön. Galet najs alltså, så mkt jag får då var länge sen jag fick. Kommer kännas sjukt bra vill jag lova. Dock försvinner ju mkt pengar fort som fän . Men sånt är livet när man är vuxen. Nya joggingskor så iaf köpas.

Nej städa var det ja. Får sätta på lite bra musik så det blir roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0