Onsdag

tjoooho, världs bäst är jag på att blogga. NOT! Men så är det. Blivit mkt jobb senaste tiden nu , då jag jobbat lite extra i stallet. Men jag trivs faktiskt. Men nu blir det lite lugnare igen då jag inte jobbar något i stallet den här veckan. Men jobb på Taco Bar är det. Jag trivs verkligen och känns nästan bättre för varje dag som går. Kommer in i det mer och mer och börjar bli snabbare på vissa saker. Våran uteservering kommer igång snart med. Dem höll på att sätta upp staket igår iaf. Så nu tycker jag det ska bli varmt så vi får mer kunder. Är lite väl dött på kvällarna nu och jag jobbar mest kvällar. Men på fredag jobbar jag så du tycker jag ni kan komma förbi. Jobbar iförsig ikv med så då får ni gärna också komma!

Hästfronten då. Var iväg för lite mindre än 2 veckor sen på skogslotten och hoppa en regonal tävlig. 100 och 110 cm. Hon var fin, nolla i första och noll+fyra i andra. Super nöjd faktiskt. Kom lite nära på den i omhoppningen då jag blev kvar i handen på henne och korta ihop istället för att ta ut dem sista gakoppsprången. Så jag tar på mig den rivningen. Får se när nästa tävling blir. Är sugen på att debutare 120 , känns inte långt bort om hon fortsätta som hon gjorde på skogslotten. Vi får se hur det blir helt enkelt. Jag ska kolla in lite tävlingar nu faktiskt. Sen blir det nog en promenad och så måste det lagas lite käk också innan det blir att dra till jobbet vid 5. Börjar 17.30 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0