Torsdag

Torsdag kväll och redo för sängen. Varit ledig 2 dagar, vilket har varit skönt. Nu väntas det jobb i 8 dagar. Så ledig lördag och söndag nästa helg. Me like! Kanske blir tävling då, får se. Imorgon blir det först jobb i stallet på förmiddagen, ska även hoppa Sun lite då. Var länge sen nu, sist var på tävlingen på skogslotten, ja typ 1 månad sen är det väl. Så kommer bli kul. Så får jag säkert reda på en sak som kanske händer dem närmaste månaderna och jag är riktigt taggad alltså. Det kan bli kul. Men mer om det när jag vet lite mer. Nej nu ska jag se en film på tv och försöka sova, en lång dag imorgon. Ska umgås med med jobbarkompisarna efter jobbet imorgon med. Så lär bli sent. Så godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0